Tinklaraštis

Aukštieji Tatrai: žygis iki Popradske Pleso

Keliaujame su vaikais po Slovakijos Aukštuosius Tatrus

Aukštieji Tatrai pirmąją dieną buvo dosnūs vaizdais ir oru. Vylėmės, kad ir antrąją dieną mūsų lauks nuostabus oras. Deja, bet nebuvo taip saulėta kaip vakar, debesys nuo pat ryto grasino lietumi. Tačiau ar tai priežastis neiti į žygį? Ne. Nėra blogo oro, yra tik netinkama apranga ir netinkama avalynė. Susipakavome striukes nuo lietaus ir vėjo, susikrovėme daug maisto, pasidarėme arbatos ir patraukėme į nuotykius.

Popradske pleso, zygiai kalnuose, zygiai su vaikais

2 diena. ŠTRBSKE PLESO – POPRADSKE PLESO

Trasos ilgis: beveik 16km. Rinkomės eiti raudona trasa pirmyn, mėlyna trasa atgal (iki mėlynos trasos dar ėjome geltona aplink ežerą ir pro simbolines kapines žuvusiems kalnuose).
Danga: akmenys. Su vežimu praeiti galima tik mėlyna trasa (nuo Popradske Pleso traukinio stotelės ir atgal)
Trukmė: oficialiai pirmyn 1val 5min. Su vaikais užtrukom 2val 30min pirmyn ir apie 1val 20min atgal
Rekomenduojama avalynė: žygio batai su auliuku.

Popradske pleso, Aukstieji Tatrai

Gyvename kempinge šalia Štrba, trasa prasideda nuo Štrbske Pleso, tad su Os traukinuku/tramvajumi kylame iki Štrbske Pleso ežero. Kitas variantas keliauti iki Popradske Pleso stotelės ir lipti mėlyna asfaltuota trasa (ją pasirinkome eidami atgal).

Sudėtingumas: sakyčiau šiek tiek lengvesnė nei pirmos dienos trasa iki krioklio, bet Miglei (4 metai) ėjosi labai sunkiai. Šį kartą nuėjo tik 7km, o likusius miegojo nešioklėje beveik iki pat pabaigos 😂

Palengvinimas: Maždaug viduryje trasos galima išsukti iš raudonos ir pasirinkti žalią, bet tada nepamatysite tokių vaizdų, kurie atsiveria einant raudona trasa.

Einant raudona trasa atsiveria nuostabios kalnų panoramos, tačiau vietomis man buvo baisoka, nes reikėjo eiti akmenų nuošliaužomis, užtat vaikams tai labai patiko! Strigome ties kiekviena didesne akmenų krūva, o uolomis vaikai laipiojo ir net prašėsi fotografuojami 😂

Aukstieji tatrai, zygiai kalnuose

Trasoje žmonių pakankamai daug, nes nuo Popradske pleso ežero prasideda ir kilimas į viršūnes, pvz., Rysi, Ostria ir panašiai.

Nuėję prie ežero rasite kavinę, vadinamąją Chata, kur galima pavalgyti ir atsigerti, kainos panašios kaip Lt. Mes nešėmės savo arbatą ir maistą, kavinėje paprašėme karšto vandens, kad galėtume užsipilti savo turimus makaronus.

Aukstieji Tatrai, zygiai, Slovakija

Apranga

Šį kartą prognozės Aukštuosiuose Tatruose nuo ryto rodžiusios lietų buvo teisios – gavome ir lietaus ir tikrai šalto vėjo. Vaikai buvo pasiėmę savo rudenines/pavasarines Reima striukes, kurių vidus išsisega ir lieka tiesiog striukė nuo lietaus ir vėjo, o po apačia žinoma buvo apsirengę flysinius megztinius. Miglė šį kartą išbandė savo naująjį Didriksons flysinį megztuką. Mes su vyru ėjom beveik vienodai apsirengę su Columbia žyginėm kelnėm, flysiniais megztiniais ir batais iš hiatus.lt // Reklama