Tinklaraštis

Ką veikti Latvijoje? 2 dalis

Kaip ir žadėjau, tęsiu savo pasakojimą apie mūsų kelionę į Latviją. Primenu, kad pirma dalį rasite čia.

Taigi, antrąją kelionės dieną pradėjome nuo gamtos. Susikrovėme mantą ir pajudėjome į Sietiniezis uolas. Ši vieta labai patiks mėgstantiems pasivaikščiojimus pažintiniais takais. Susivedėme Sietiniezis rock į navigaciją ir ji mus atvedė į stovėjimo aikštelę viduryje miško. Iš pradžių radome vieną nusileidimą prie upės ir jau ten pasirodė labai gražu, tačiau tada dar nežinojome, kas mūsų laukia priešakyje.

Pasirodo tai tebuvo tik įžanga. Reikėjo paeiti dar šiek tiek ir tada supratome, kodėl tai yra must visit taškas Gaujos nacionaliniame parke. Patikėkit, atrodys, akd esat kažkur labai labai toli nuo Lietuvos. Sietiniezis rock yra per milojonus metų susiformavusios smėlio uolos su keistomis mažomis skylutėmis. Kaip vėliau sužinojome, tai bičių padarytos skylutės, nes kažkodėl jos ten įsikūrinėja. Keista, tačiau kelionės metu nesutikome nei vienos bitės :))

Nemeluoju, ši vieta atėmė žadą visiems. Tik turiu įspėti – keliaujant su mažais vaikais, vežimėlį palikite automobilyje ir geriau rinkitės nešioklę. Čia jūsų laukia daug laiptų ir žadą atimantys vaizdai. Na, o jei norite užtrukti ilgiau – pasiruoškite smėlio žaislus ir užkandžių. Ten tikrai bus ką veikti.

Po įspūdingojo Sietiniezis, patraukėme į Cesis miestelį. Cesis miestelis yra maždaug 19km nuo smėlio uolų, tačiau užtruksite maždaug 30 minučių. Mes užtrukome ilgiau, nes pakeliui suradome dar vieną įspūdingą objektą – per Gaujos upę nutiestą beždžionių tiltą. Ir taip, jis juda :)) Bet labai labai smagus, tad rekomenduoju stabtelėti ir pasigerėti vaizdais. Beje, čia supratau, kad labai norėsiu grįžti ir išbandyti plaukimą Gaujos upe kanojomis. Pamatėme labai daug plaukiančių.

Pirmiausia nuvykome į savo būsimą nakvynės vietą. Antrai nakčiai pasirinkome kempingą Ozolkalns, t.y. namukus prie slidinėjimo trasos. Čia užbėgsiu įvykiams už akių ir vėl pasakysiu, kad jausmas lyg būtumėt tikruose kalnuose!Šalia matosi slidinėjimo trasa, kur žiemą veikia keltuvai, na o vasaros laikotarpiu galite išsinuomoti baidares, nes apačioje kalno teka Gaujos upė. Labai smagu, kad viskas paruošta poilsiautojams – terasoje rasite šašlykines, taip pat visų aptogumui yra lauko virtuvėlė su visais reikiamai indais, skalbimo mašina ir panašiais dalykais. ir aišku, kaip gi be pramogų vaikams. Paties kempingo teritorijoje rasite ir namuką, ir sūpynes ir smėlio dėžę.

Ir dar smagesnė dalis vaikams – palipę šiek tiek į kalną rasite laipiojimo medžių viršūnėmis trasą Adventures park Supervavere. Yra ir trasa skirta vaikams, ir yra tokių trasų, į kurias aš deja neišdrįsau užlipti 😀 Gabrielius, kuriam šešeri išbandė vaikų trasą, na, o Kamiliui, kuriam penkeri, net vaikiška trasa buvo per baisi. Beje, šiame parke buvome po dienos apsilankymo Cesis miestelyje.

Cesis miestelis yra 800 metų senumo viduramžių miestelis. Čia būtinai rekomenduoju užlipti į bažnyčios bokštą, kuriame reikės pasistengti įveikti 101 laiptelį. Mums deja nepavbyko ten apsilankyti, tačiau palikome kitam kartui. Beje, šalia tos pačios bažnyčios yra prančūzo įkurta kavinukė, kurioje pardavinėjama geriausia kava (rasite ir lietuviškos kavos).

Mes Cesis miestelį aplankėme su vietine gide Sigita. Labai rekomenduoju imti ekskursiją pas ją, nes sužinosite tikrai daug įdomių dalykų ir žinoma, ji rekomenduos geriausias vietas pavalgyti.

Na, o jei gidos paslaugų nenorite, drąsiai keliaukite į informacijos ir turizmo centrą, ten taip pat gausite daug informacijos. Beje, vienas geriausių dalykų vaikams ten yra nuostabios žaidimų aikštelės parke, kurio tvenkiniuose gyvena juodosios gulbės. Mes toje aikštelėje užtrukome geras dvi valandas.

Šiam įrašui tiek. Kitame, paskutiniame įraše laukite istorijos pabaigos iš trečios ir ketvirtos dienos.

The material was created within the Cluster Program project 3.2.1.1/16/A/009 “Stage 2 of Gauja National Park Tourism Cluster Development”