Kalbos aparato lavinimas 2 dalis
📌 Toliau tęsiam temą apie kalbos aparato lavinimą!
⠀
‼️Garsas K, mūsų atveju tapęs T garsu, tad daugumoje žodžių būdavo sunku suprasti, ką vaikas nori pasakyti‼️
⠀
⚠️⚠️⚠️ Aš ne logopedė, ne specialioji pedagogė, aš mama, kurios vaikui buvo diagnozuotas mišrus raidos sutrikimas, labiausiai išskiriamas – kalbos sutrikimas. Tad čia dalinuosi tik savo patirtimi ir pratimais gautais iš specialistų 👌
⠀
💡Tokius pratimus galima daryti ne tik turint bėdelių su kalba, bet ir mokantis taosyjlomgai kalbėti. Tačiau visada, jei tik abejojate pratimo atlikimo taisyklingumu, pasikonsultuokite su specialistais 💡
⠀
1. Iškišame ilgą liežuvį ir įtraukiame.
2. Kraipom liežuvį į kairę ir į dešinę.
3. Plačiai išsižiojame ir kvėpuojame per nosį (tuo metu liežuvis būna nuleistas apačioje – būtent ten kur turi būti, kai tariamas K garsas).
4. Balsių ir dvibalsių tarimas:
• cha-cha-acha, cho-cho-ocho, chu-chu-uchu, che-che-eche, chy-chy-ychy
• jo-jo-ojo, ja-ja-aja, ju-ju-uju, je-je-eje, ji-ji-iji, jau-jau, jo-jo, jam-jam, jai-jai, oj-oj, uj-uj, jojo, ie-va
• ha-ha-aha, hu-hu-uhu, hau-hau, hau-ahau.
5. Imituojame kosėjimą artimą kkkk a, kkkoo.
⠀
💡Visų pratimų iš karto nedarykite. Pasirinkite 2-3 ir kartokite 6-8 kartus.
⠀
🌻 O aš pasidžiaugsiu, kad Gabrielius jau beveik visur pasako K raidę 😊 Užtai esam labai dėkingi savo logopedei!!
⠀
❓❓❓Beje, gal kas man tiksliau gali paaiškinti kas yra disleksija❓❓❓
⠀
#mamosgyvenimas #lavinamekalba #Gabrielius #raideK #garsasK
Leave a Reply